Online casino

kasinoets livscyklus

Det første skridt i at skabe et casinospil er at komme med en idé. For at øge chancerne for, at dit spilkoncept starter, kræves markedsundersøgelser, analyser og planlægning.

Identificer kasinospiltype, tema og historie baseret på grundig markedsundersøgelse og analyse.
En effektiv metode til at strukturere dine ideer er med et tankekort. Opret et centralt koncept, der vil være et udgangspunkt for at repræsentere dit emne af interesse. Tilføj derefter grene, nøgleord, billeder og kommentarer. En sådan visualisering hjælper med at fange og ordentligt organisere idéerne.

I brainstormfasen skal du sørge for at udforske de teknologiske tendenser, der kan hjælpe med at forbedre dit fremtidige spil.
Overvej f.eks. Virtual reality-teknologi, der er kommet til kasinoer i de senere år. VR-spil tilbyder bedre bonussystemer og forbedrede chat-muligheder i spillet, der kan hjælpe med at gøre dit produkt populært hos et bredere publikum.

En anden tendens er kryptokurrency, en betalingsmetode, der kan gavne både spillere og spilsoftwarevirksomheder. Spillere kan forblive anonyme, gennemføre transaktioner hurtigere og betale minimale provisioner. Virksomheder kan øge deres publikum, springe en licensfase over og betale ingen provision for flere konverteringer.
Markedsundersøgelsesværktøjer til spilsoftware

Brug følgende værktøjer til mere effektiv markedsundersøgelse:

Questback er en komplet software til markedsundersøgelse. Det sigter mod at bygge bro mellem produktet, spilsoftwaren og publikum ved at indsamle data, analysere spillerens holdninger og tendenser og spore produktadoptagelse. Questback hjælper casino softwareleverandører med at definere efterspørgsel, indsamle data fra online paneler, sociale medier eller loyalitetsprogrammer. Du kan drage fordel af Questback selv under brainstorming. Det er dog også muligt at få feedback fra kunder i produktionsfasen.

Loop11 er et brugervenlighedstestsystem, der giver dig mulighed for at teste ethvert websted eller individuelt websted, selv din konkurrent. Baseret på testen opretter denne service heatmaps og giver clickstream-analyse.

Oprindeligt bruges Loop11’s brugervenlighedstest, før spillet startes, og så kan du køre dem flere gange, når det går live.
Social Mention er en søgemaskine på sociale medier, der giver dig mulighed for at spore, hvad folk siger om dit sociale spilemne i det sociale mediemiljø på Internettet og måle resultaterne i realtid. Det inkluderer netværk som Facebook, FriendFeed, YouTube, Twitter, Digg, Google osv. Social omtale bruges i idéfasen. De resultater, der vises af systemet, hjælper med at forstå, om emnet er populært blandt spillepublikummet.

FreeLunch indsamler globale finansielle, økonomiske og statistiske data baseret på industri og placering. Platformen indsamler spildata fra offentligt tilgængelige kilder og samler dem ét sted. For eksempel kan det hjælpe med at bestemme udviklingsomkostningerne ved casinospil. Dette værktøj kan være nyttigt i markedsanalysefasen, når du først er kommet med spilemnet og identificeret vigtige konkurrenter.

SurveyMonkey hjælper dig med at forstå forbrugernes og markedets præferencer gennem dybdegående undersøgelser. Tjenesten gør det muligt at oprette undersøgelser til både primær og sekundær markedsundersøgelse og tilbyder færdige skabeloner. Det hjælper med at forstå dit produkt, udføre markedssegmentering og analysere forbrugeradfærd. Ligesom Questback er SurveyMonkey værdifuld i idéfasen. Derudover hjælper det konstant med at overvåge kundens adfærd efter udgivelsen af ​​spillet.

Opret en prototype

Efter at have gennemført markedsundersøgelser til støtte for ideen finder oprettelsen af ​​en prototype af online sociale spil sted. Målet med online casino spiludviklingsfirmaet er at opbygge en skeletstruktur, se hvordan spillet vil se ud på papir og designe den store version.

I sin artikel om prototyper siger Todd Rivers, en teknisk kunstner og produktdesigner hos RDI Studio, at det er let at “føle” spillet med en fungerende prototype. Han hævder, at en god prototype gør det muligt hurtigt at ændre udseendet på spillet og “se om dit første matematikpersonale er godt.”